Promowanie wizerunku przez ubrania

Trendy promowane przez kreatorów mody są przeważnie tylko i wyłącznie wskazaniem drogi rozwoju temu przemysłowi, który dostarcza ubrania masowe, produkując w ciągu dnia nawet kilka tysięcy identycznie wyglądających koszulek czy spodni. Jednak nie ma wątpliwości, że pomiędzy wzorami i kolorami promowanymi w danym sezonie przez masowych producentów odzieży a tym, co kilka miesięcy wcześniej sugerowały wszystkie najważniejsze pisma modowe i domy mody, istnieje wielka korelacja. Jednocześnie dzisiaj moda zmienia się błyskawicznie i nadążenie za wszystkimi nowymi trendami niestety jest bardzo kosztowne a dodatkowo oznacza niejednokrotnie, że płaszcz uszyty na jesień 2011 w oczach tych samych projektantów w roku 2012 absolutnie nie będzie szykowny ani modny. Oczywiście mało kto posiada tak wprawny wzrok, aby od razu ocenić pochodzenie danego ubrania i stwierdzić, czy jest modne czy nie. Ale fani tej branży prześcigają się nie tylko we własnym ubiorze, ale także komentowaniu ubioru wszystkich innych ludzi, także tych wyjątkowo popularnych. Sposób ubierania się mówi bowiem bardzo wiele o danym człowieku, zarówno pod względem jego charakteru jak i osobowości i zamożności.

Leave a Reply

Strony
Tematyczne
  • Wybierz coś dla siebie
    Nikogo z nas nie trzeba przekonywać co do tego, że w XXI wieku naprawdę bardzo łatwo człowiek może wejść w posiadanie różnych przedmiotów. Jak wiadomo, aktualnie mamy do dyspozycji naprawdę …
  • Żeby mieć styl nie trzeba wydawać fortuny
    XXI wiek to przede wszystkim taki wiek, w którym trzeba wydać naprawdę sporo pieniędzy, aby posiadać coś, co jest naprawdę dobrej jakości. Jednakże, co my sami powinniśmy zrobić w sytuacji, …
  • Czy stylista to opłacalny zawód?
    Nowoczesne społeczeństwo produkuje coraz więcej fascynujących zawodów, do których zalicza się na pewno stylista. Praca w tym zawodzie daje naprawdę wiele możliwości rozwoju. Trzeba jednak spełnić określone wymagania, do których …